אחרי הסערה במדגם ברמת גן: יש עתיד ניצחה; בן גביר בתחתית

    איתי גדסי 1 Comment on אחרי הסערה במדגם ברמת גן: יש עתיד ניצחה; בן גביר בתחתית

    מדגם הבחירות בתיכון בליך: יש עתיד עם 45.1%. הליכוד עם 24% והציונות הדתית מקום חמישי עם 4.6% | הפעילות בבית הספר עוררה סערה לאחר ש'עוצמה יהודית' של איתמר בן גביר זכו לפופולריות בניגוד למקובל בבית הספר במשך שנים

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    11:30
    06.05.24
    חדשות קול חי No Comments on פינוי האוכלוסייה מרפיח; חמאס מאיים להפסיק את המשא ומתן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפי תוצאות ההצבעה בבליך המנצחים הם התלמידים עם הנהלת בית הספר במסגרת שיעור בדמוקרטיה ומעורבות באזרחות טובה. התוצאות בבליך הן מבחן השוואתי ביחס למגמת ותוצאות הקודמות בבחירות שנערכו בישראל במרץ 2019. במסגרתה בשנת 2019 כחול לבן המאוחדת זכתה ב-47% והליכוד ב-21%, מרצ 10% והשאר מאחור.

    יש עתיד – 45.1%
    הליכוד עם 24.0%
    המחנה הממלכתי עם 12.4%
    העבודה 5.0%
    הציונות הדתית 4.6%
    צעירים בוערים 2.9%
    מרצ 2.2
    המפלגה הכלכלית 1.7%
    ישראל ביתנו 0.08% כמו גם ש״ס
    חדש תעל 0.04%

    שחר כח חברתי 0.01%

    מבית הספר 'בליך' נמסר: "אנחנו באמת גאים ויש על מה בנוער המדהים שגילה בגרות, פעלתנות ודעתנות למרות כל רעשי הרקע תוך שהם מכילים את כל קשת הדעות והזרמים הפוליטיים במדינת ישראל. מי שהעיבו מעת לעת בתקריות היו פעילים ומפגינים בוגרים משלל מפלגות שבמקום להיות דוגמא לנוער ראוי שילמדו ויקחו דוגמא מתלמידות ותלמידי בליך".

    חה"כ בן גביר טען להטיית התוצאות, "על פתק הבחירות שלנו לא מופיעה עוצמה יהודית בראשות בן גביר. המטרה ברורה – הטיית התוצאות בניסיון להראות שהפופולריות של בן גביר היא כביכול לא אמיתית, בזמן שרוב עצום בתלמידים תומך בו, כמו שראינו הבוקר באהדה העצומה שספג. זה לא יעזור לשמאל – בבחירות האמיתיות אנחנו ננצח".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כנראה כאן טמונה התשובה לשאלת מיליון הדולר, מי הם 24 המנדטים של השוטים שתומכים בלפיד חסר היכולת, שהתברר שאפילו לדבר לענין אינו יודע – פשוט מאד, נערים חסרי שכל (וכנראה בנות…) שמתרשמים מההופעה והבטחון העצמי המופרז של האיש…